MGFbLWN8MaB8LGN7NaBdNGRbNDcsynIkynwbzD1c

Perkhidmatan Hipnoterapi Terbaik di Malaysia

BLANTERLANDINGv101
5528357659363601221

Perkhidmatan Hipnoterapi Terbaik di Malaysia

09/01/22

Perkhidmatan Hypnotherapy Terbaik di Malaysia

Salam... Warga Malaysia, ada berita baik dan menggembirakan hari ini untuk anda yang sedang mencari Klinik Hypnotherapy, Perkhidmatan Rawatan Hypnotherapy/ Kaedah Terapeutik menggunakan Keadaan Hipnotik, dan Latihan Hypnotherapy di sekitar kawasan Malaysia secara offline atau online, sebelum itu, sila jawab soalan di bawah dahulu ya...😊

Adakah ini keadaan yang Anda / keluarga rasai sekarang?

  • Rasa cemas. tekanan dan juga kemurungan, ketakutan yang berlebihan kepada serangan panik. kawalan emosi, cepat marah, curiga.
  • Kesukaran tidur (insomnia), berdebar-debar, sesak nafas, peningkatan asid perut, atau gejala psikosomatik, pengurusan kesakitan, atau situasi psikologi yang mengganggu produktiviti anda dan kehidupan seharian anda.
  • Ketagihan yang berlebihan, rokok, dadah, onani, permainan dalam talian, perjudian dalam talian dan tabiat buruk. lain.
  • Fobia pada ketinggian, fobia pada nasi, fobia pada orang ramai, kurang keyakinan diri, kegemukan, keliru, tidak dapat move on/keliru menangani perasaan yang ada.
  • Situasi keluarga seperti anak nakal, malas belajar, situasi berpasangan dengan perselingkuhan, perceraian, konflik, kejujuran.
  • Situasi seksual, kesukaran mencapai kesuburan/sukar hamil, Homo, Lesby hypersex, vaginismus, frigidity, keinginan menurun, kurang semangat, Ejakulasi Pramatang, Kemandulan psikogenik.
  • Meningkatkan kualiti nilai pembangunan diri adalah lebih yakin, lebih fokus, lebih tenang, lebih bersemangat atau ingin belajar hipnosis dan Hypnotherapy.

Jika YA, jangan risau kerana sekarang ada Hypnotherapy

Kerana fakta yang mengejutkan tentang sains penyelidikan Hypnotherapy yang dikemukakan oleh Alfred A. Barrios, Ph.D. Bahawa keberkesanan kadar kejayaan teknik hypnotherapy mencapai 93% dengan maksimum 6 sesi sahaja berbanding terapi psikologi lain seperti Psikoanalisis 38% dalam 60 sesi dan Terapi Tingkah Laku Kognitif 72% dalam 22 sesi.

Perkhidmatan  Hypnotherapy Terbaik di Malaysia

Kebaikan Hypnotherapy

  1. Hypnotherapy adalah terapi penyembuhan psikologi dengan menggunakan gelombang hipnosis/relaksasi/alpha-theta untuk pelbagai keadaan psikologi seperti: tekanan, kebimbangan, kemurungan, psikosomatik, meningkatkan tumpuan, motivasi diri, ketagihan, meningkatkan pembelajaran, meningkatkan kesuburan dalam kehamilan, pengurusan kesakitan. , obesiti. , insomnia, vaginismus dan banyak lagi.
  2. Hypnotherapy adalah satu cabang psikologi yang mengkaji faedah cadangan untuk mengatasi masalah pemikiran, perasaan dan tingkah laku kita dan telah dibuktikan oleh penyelidikan saintifik, telah diamalkan di pelbagai tempat di dunia, perubatan, kejururawatan penjagaan kesihatan, dan pelbagai terapi psikologi.
  3. Hypnotherapy sama sekali tanpa bantuan jin, sihir, jampi atau bertentangan dengan agama.
  4. Dalam dunia psikologi, hipnosis adalah sains untuk memberi cadangan kepada minda bawah sedar yang berperanan sehingga 90% dalam mengubah tingkah laku, perasaan, dan emosi manusia.
  5. Jika anda belajar untuk mengambil latihan hipnosis dan Hypnotherapy, sekurang-kurangnya anda boleh menangani masalah psikologi untuk diri sendiri dan keluarga anda, secara amnya anda boleh membantu orang yang memerlukan perkhidmatan Hypnotherapy.

Kini kecenderungan masalah hidup yang dialami oleh ramai orang semakin meningkat, ia meningkatkan tahap tekanan yang terus meningkat. Kajian itu juga mendapati fakta bahawa kira-kira 75% daripada semua penyakit fizikal berpunca daripada masalah mental dan emosi. Namun kebanyakan rawatan yang dijalankan hanya tertumpu kepada ubat-ubatan atau alternatif yang tidak sesuai (bomoh, psikik, orang cerdik dan lain-lain), rawatan itu hanya berlaku secara fizikal atau rohani, sehingga tidak sampai kepada punca masalah secara psikologi, iaitu apa yang ada dalam fikiran. Lebih tepatnya, minda bawah sedar. Pengaruh minda bawah sedar terhadap tingkah laku kita adalah 9 kali lebih kuat daripada minda sedar. Sebab tu ramai orang susah nak berubah walaupun secara sedar

Hypnotherapy bukan sahaja untuk orang yang mempunyai masalah, ramai orang yang sihat juga mengikuti Hypnotherapy untuk memaksimumkan kebolehan mereka dalam semua bidang kehidupan.

Cawangan Hipnosis

  • Hypnotherapy (rawatan), Hypnoselling (pemasaran), Hypnoteaching (pendidikan), Hypnoparenting (kanak-kanak), Hypnoslimming (obesiti), Hypnomativation (memotivasi), Hypnoleadership (pemimpin), Hypnoforensic (penyiasatan).
  • Hypnonursing (Terutama untuk Pekerja Kesihatan), Hypnosis Perubatan (Pengamal Perubatan), Hypnocircumcision (Berkhatan), Hypnobirthing (Proses Bersalin), Hypnoanaesthesia (Pengurangan Sakit), Hypnoanalgesic (Pengurusan Sakit).
  • Hipnosis Metafizik (Fenomena Metafizik), Mermerisme dan Magnetisme (Terapi Non Verbal), Gendam (Hipnosis Menggunakan Mantra Jawa) dan pelbagai lagi.

Perkhidmatan Hypnotherapy Terbaik di Malaysia

Keperluan Menjalani Hypnotherapy

  1. Terdapat niat kehendak yang datang dari keinginan peribadi untuk sembuh, bangkit dan berubah.
  2. Klien memahami bahasa lisan dan bercakap dengan lancar, Hypnotherapy tidak boleh digunakan untuk kanak-kanak kecil yang tidak boleh bercakap dengan lancar atau orang yang mengalami gangguan mental yang teruk sehingga mereka tidak berhubung untuk bercakap.
  3. Jika pelanggan adalah kanak-kanak yang sukar berkomunikasi dengan orang baru atau belum fasih, maka adalah lebih baik ibu bapa yang datang sahaja, pakar Hypnotherapy akan mengajar anda bagaimana untuk menyembuhkan atau mengatasi masalah anak anda di rumah.
  4. Klien datang atas kerelaan atau kesedaran mereka sendiri, bukan atas rayuan, pujukan, tekanan, paksaan, dan atau ancaman orang lain.
  5. Klien memahami keutamaan situasi yang ingin diatasi dengan Hypnotherapy.
  6. Dalam satu sesi Hypnotherapy hanya satu situasi dikendalikan. Atas sebab ini, klien perlu menentukan dengan teliti dan jelas apakah keutamaan yang paling penting dan paling penting untuk ditangani dalam sesi hipoterapi.
  7. Klien membenarkan dirinya dirawat. Klien percaya sepenuhnya dengan kesembuhan dengan Tuhan dan boleh bekerjasama dengan terapis.
  8. Jalankan tunjuk ajar terapis dengan serius, jana rasa ikhlas dan pasrah, elakkan analisa, kerana setiap proses memerlukan kesabaran.
  9. Komitmen yang baik dalam menjalani sehingga maksimum 4 sesi konsultasi dan terapi. Cadangan komitmen awal adalah sekurang-kurangnya 2 sesi untuk penilaian akan datang. Satu sesi berlangsung selama 2 (dua) jam. Jika masih diperlukan terapi boleh diteruskan sehingga maksimum 4 sesi.
  10. Pada sesi pertama, jika ahli terapi menilai klien sudah bersedia, maka terapi boleh dijalankan dengan segera. Namun begitu, sekiranya ahli terapi menilai klien belum bersedia, maka hanya perundingan atau kaunseling akan dijalankan.

Yuran Hypnotherapy Dalam Talian

  1. Konsultasi mengambil masa lebih kurang 30 minit untuk sesi perkongsian dan bercerita, berharga 15 dollar.
  2. Sesi Konsul & Hypnotherapy mengambil masa kira-kira 90 minit, dapatkan penilaian sekali, dan menyediakan hipnosis diri, video terapi dan terapi audio, berharga 50 dollar.
  3. Pakej untuk 30 hari, 4 sesi, sesi 90 minit, dapatkan penilaian 3 kali pada masa hadapan, dan hipnosis diri, terapi video dan terapi audio, berharga 150 dollar.

Hipnoterapi melalui Penyampaian Dalam Talian di Semua Bandar Malaysia

Hypnotist Hypnotherapy Kuala Lumpur, Seberang Perai, Kajang, Klang, Subang Jaya, Penang Island, Ipoh, Petaling Jaya, Selayang, Shah Alam, Johor Bahru Tengah, Johor Bahru, Malacca City, Ampang Jaya, Kota Kinabalu, Sungai Petani, Kuantan, Alor Setar, Tawau, Sandakan, Kuala Terengganu, Kuching, Kota Bharu, Seremban, Kulim, Padawan, Taiping, Miri, Kulai, Kangar, Kuala Langat, Kubang Pasu, Bintulu, Manjung, Batu Pahat, Sepang, Kuala Selangor, Muar, Nilai, Lahad Datu, Hulu Selangor, Kinabatangan, Pasir Mas, Penampang, Alor Gajah, Keningau, Kluang, Kemaman, Sibu, & Temerloh.

Yuran Hypnotherapy Luar Talian

  1. Konsultasi mengambil masa lebih kurang 60 minit untuk sesi perkongsian dan bercerita, berharga 30 dollar.
  2. Sesi Konsul & Hypnotherapy mengambil masa kira-kira 90 minit, dapatkan penilaian sekali, dan menyediakan hipnosis diri, video terapi dan terapi audio, menelan berharga 150 dollar.
  3. Pakej untuk 2 sesi, sesi 90 minit, dapatkan satu penilaian pada masa hadapan, dan menyediakan hipnosis diri, terapi video dan terapi audio, berharga 180 dollar.
  4. Pakej 30 hari, 4 sesi, sesi 90 minit, penilaian 3 kali pada masa hadapan, mendapat 1 penilaian, dan hipnosis diri, terapi video dan terapi audio, berharga 300 dollar.
Kos Hypnotherapy di atas adalah penanda aras perkhidmatan Hypnotherapy yang boleh dirundingkan mengikut keadaan, situasi dan keadaan klien atau keluarga.
Contact
BLANTERLANDINGv101
Formulir Kontak Whatsapp×
Masukan Data Anda
Pilih Layanan
Kirim Sekarang